#1 2012-01-23 10:12:36

JacKo

Nowy u¿ytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-04
Posty: 9
Punktów :   

Program praktyk - sem. 2

http://www.cosinus.pl/MojCosinus/Prakty … /3084.aspx

POLICEALNA SZKO£A ORGANIZACJI REKLAMY
Praktyka zawodowa – semestr II
Praktyka w pe³no profilowej agencji reklamowej, agencji reklamy wizualnej, agencji reklamy ¶rodków masowego przekazu, agencji public relations, dziale marketingu i reklamy przedsiêbiorstw produkcyjnych i handlowych – 21 dni.
342[01]/SP/MEN/1999.12.20
1.     Wprowadzenie i zapoznanie s³uchacza z firm±:
- zapoznanie s³uchacza z organizacj± pracy, harmonogramem i dyscyplin± pracy;
- przeszkolenie w zakresie BHP i p.po¿;
- zapoznanie z obowi±zuj±cymi regulaminami wewnêtrznymi;
- struktura organizacyjna firmy;
- przedmiot dzia³ania;
- forma prawna firmy;
- system identyfikacji firmy.
2.     Pozyskiwanie klientów do wspó³pracy z firm±:
          - udzia³ w rozmowach handlowych;
          - demonstrowanie us³ug reklamowych;
          - przyjmowanie zleceñ;
          - sporz±dzanie i zawieranie umów z klientami;
          - akwizycja;
          - opracowanie oferty handlowej z zakresu sprzeda¿y us³ug reklamowych.
3.     Przeprowadzanie analiz marketingowych:
          - zbieranie informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwañ;
          - zbieranie informacji niezbêdnych do realizacji zadañ reklamowych;
          - przeprowadzenie badañ rynkowych i reklamowych;
          - opracowanie wniosków z programów badañ rynkowych przeprowadzonych
            przez o¶rodki badania opinii publicznej lub inne specjalistyczne firmy
            i wykorzystanie ich do projektowania za³o¿eñ kampanii reklamowej oraz zakupu
            powierzchni i czasu reklamowego w ró¿nych typach mediów reklamowych.
4.     Przygotowanie kampanii reklamowej (dzia³añ PR):
          - opracowanie podstawowych za³o¿eñ kampanii reklamowej (briefu);
          - okre¶lenie szczegó³owych celów reklamy;
          - dobieranie ¶rodków reklamy w zale¿no¶ci od celów reklamy, adresatów, ¶rodków
             przekazu i metod oddzia³ywania na klientów;
          - ustalenie optymalnych kosztów kampanii reklamowej (wielko¶ci bud¿etu PR);
          - rezerwowanie i kupowanie powierzchni i czasu reklamowego w ró¿nych typach
            mediów.
5.     Projektowanie ¶rodków reklamowych (dzia³añ PR):
          - tworzenie apeli reklamowych: hase³, sloganów, notatek prasowych, publikacji
            reklamowych, komunikatów reklamowych w radiu i reklamówek telewizyjnych
            oraz wykorzystywanych w dzia³alno¶ci informacyjnej przedsiêbiorstwa (PR);
          - organizowanie sesji zdjêciowych na potrzeby publikacji reklamowych i dzia³añ
            public relations;
          - projektowanie elementów systemu identyfikacji firmy;
          - projektowanie elementów graficznych do publikacji reklamowych, szyldów,
             plansz itp.;
          - projektowanie wystaw sklepowych, miejsc sprzeda¿y, stoisk targowych;
          - przygotowanie ró¿nych form reklamy radiowej i telewizyjnej;
          - planowanie i przygotowanie seminariów i konferencji (w tym prasowych);
          - przygotowanie konkursów, loterii, pokazów, degustacji, demonstracji próbek
             towarów w ramach promocji sprzeda¿y;
          - pos³ugiwanie siê rysunkiem, zasadami kompozycji, koloru i liternictwa w pracach
            projektowych;
          - zastosowanie komputera i innego sprzêtu wykorzystywanego w reklamie;
          - testowanie projektów i przekazów reklamowych przed ich publikacj±.
6.     Realizacja ¶rodków reklamowych (dzia³añ PR):
          - opracowanie formy i typografii tekstów reklamowych, ³±czenie tekstów z grafik±
             i zdjêciami w publikacjach reklamowych;
          - dokonywanie korekty materia³ów przygotowanych w przygotowalni
             poligraficznej i drukarni;
          - przygotowanie pod³o¿a, wycinanie na ploterze, klejenie znaków, napisów
             i elementów graficznych na szyldach, fryzach, planszach, pojazdach itp.;
          - aran¿acja wystaw i wnêtrz sklepowych;
          - realizacja kompozycji przestrzennych na targach i wystawach bran¿owych;
          - udzia³ w produkcji d¼wiêkowych nagrañ reklamowych oraz filmów
            reklamowych;
          - organizowanie seminariów, konferencji, konkursów, loterii i innych dzia³añ
            promocyjnych;
          - stosowanie ró¿norodnych technik reklamowych, sprzêtu i materia³ów
             wykorzystywanych w reklamie;
          - ocenianie walorów estetycznych przygotowanych reklam.
7.     Ocena przebiegu, efektów i korzy¶ci przeprowadzonej kampanii reklamowej (dzia³añ PR):
          - dobieranie metod badañ sprawdzaj±cych skuteczno¶æ elementów kampanii
             reklamowej i programu dzia³añ PR;
          - okre¶lenie celu i zakresu oceny realizacji podjêtych dzia³añ;
          - mierzenie rezultatów, wyci±ganie wniosków.
8.     Zakoñczenie praktyki zawodowej. Ocena dokumentacji sporz±dzonej podczas
praktyki.

Ostatnio edytowany przez JacKo (2012-01-23 10:13:43)

Offline

 

#2 2012-02-01 10:49:48

 dr_worm

Nowy u¿ytkownik

36949310
Skąd: D±browa k/W±sowa :)
Zarejestrowany: 2012-01-08
Posty: 8
Punktów :   

Re: Program praktyk - sem. 2

I jeszcze wa¿ne info dla tych, którzy chcieliby uzyskaæ zwolnienie. Na podstawie rozporz±dzenia Ministra Edukacji Narodowej z 30 kwietnia 2007 o ca³kowite zwolnienie mo¿emy ubiegaæ siê, gdy mamy sta¿ pracy na podobnym stanowisku wynosz±cy minimum 2 lata. Poni¿ej za³±czam wycinek z rozporz±dzenia.



§ 30. 1. Dyrektor szko³y dla doros³ych:

1) zwalnia s³uchacza z obowi±zku odbycia praktycznej nauki zawodu w ca³o¶ci, je¿eli przed³o¿y on:

a) uzyskane przed rozpoczêciem nauki w szkole ¶wiadectwo uzyskania tytu³u zawodowego (lub ¶wiadectwo równorzêdne), wydane po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, lub ¶wiadectwo czeladnika albo dyplom potwierdzaj±cy kwalifikacje w zawodzie lub dyplom mistrza - w zawodzie, w którym siê kszta³ci,

b) za¶wiadczenie wydane przez pracodawcê, potwierdzaj±ce przepracowanie w zawodzie, w którym siê kszta³ci, okresu co najmniej równego okresowi trwania nauki zawodu, przewidzianemu dla danego zawodu;

2) mo¿e zwolniæ s³uchacza z obowi±zku odbycia praktycznej nauki zawodu w czê¶ci, je¿eli przed³o¿y on:

a) uzyskane przed rozpoczêciem nauki w szkole ¶wiadectwo uzyskania tytu³u zawodowego (lub ¶wiadectwo równorzêdne), wydane po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, lub ¶wiadectwo czeladnika albo dyplom potwierdzaj±cy kwalifikacje w zawodzie lub dyplom mistrza - w zawodzie wchodz±cym w zakres zawodu, w którym siê kszta³ci,

b) za¶wiadczenie wydane przez pracodawcê, potwierdzaj±ce przepracowanie w zawodzie, w którym siê kszta³ci, okresu co najmniej równego okresowi trwania nauki zawodu, przewidzianemu dla zawodu wchodz±cego w zakres zawodu, w którym siê kszta³ci,

c) za¶wiadczenie wydane przez pracodawcê, potwierdzaj±ce zatrudnienie w zawodzie, w którym siê kszta³ci, lub w zawodzie wchodz±cym w zakres zawodu, w którym siê kszta³ci;

3) zwalnia s³uchacza szko³y policealnej z obowi±zku realizacji zajêæ edukacyjnych "Podstawy przedsiêbiorczo¶ci", je¿eli przed³o¿y on ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y daj±cej wykszta³cenie ¶rednie, z którego wynika, ¿e zrealizowa³ on te zajêcia.

2. W szkole dla doros³ych kszta³c±cej w formie zaocznej, która prowadzi kszta³cenie zawodowe na podstawie modu³owego programu nauczania dla zawodu, dyrektor szko³y zwalnia s³uchacza z obowi±zku odbycia praktycznej nauki zawodu wy³±cznie w zakresie praktyk zawodowych, je¿eli przed³o¿y on za¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b lub c.



http://www.cosinus.pl/MojCosinus/Prakty … t/494.aspx

Offline

 

#3 2012-02-23 15:27:39

JacKo

Nowy u¿ytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-04
Posty: 9
Punktów :   

Re: Program praktyk - sem. 2

By³em w biurze Cosinusa przy ul. ¶w. Marcina. Pyta³em czy uzyskam jakie¶ szczegó³owe informacje nt praktyk. PONIEDZIA£EK 16:30 - 18:00 , w tym czasie na pani odpowiedzialna za praktyki, które powinna rozja¶niæ niejasno¶ci

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.022 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutogra-rpg.pun.pl www.bsw-logistyka.pun.pl www.narutofan.pun.pl www.pisarze.pun.pl www.losangeleslife.pun.pl